دوشنبه، آذر ۱۱، ۱۳۸۷

این سه زن . . .
نزدیک است" ادبیات کلامی "به دور گردن "مفهوم" بپیچد و دیگر ... خلاص...

به تازگی آقای معلم ادبیاتی برای من email زده اند که :بهتر است ادبیات کلامی را درنوشته هایت رعایت کنی ،تاثیر کلام محجوب همانا که بیش از کلام بی حجب است، آدم اگر حتی مسلمان نیست ولی آدم که هست برای نوشتن و در میان آدمیزاد ها زندگی کردن رسم آدمیزاد را که باید بداند و ... خلاصه (به قول آقای خمینی ) نمی دانم چه و چه و اینطور چیزها...

در جواب این معلم اخلاق و تربیت باید چند نکته را یاد آوری کنم :
1. تا آنجا که من می دانم و علوم تجربی به ما آموخته اند " آدم " نمی توانسته بزاید، پس اگر ما "کسی زاده" هستیم آن "حوا زاده "است نه آدمیزاد
2. رسم و رسوم ما حوازاده ها هم آن نیست که کلمه را از معنا تهی کنیم که مثلا می خواهیم ادبیات کلامی اش را بجا آوریم، ما معنا را قربانی ادبیات نمی کنیم .
3.اینجا.در این وبلاگ. من نویسنده آن. وقتی می نویسم فاحشه منظورم دقیقا همان فاحشه است ...زن بد کیفیت دیگریست ،زن بد می تواند مثلا زنی باشد که دزدی کرده زن بد می تواند قاتل باشد شاید ...زن بد می تواند زن چاق چادری و حسود همسایه باشد که به چسب مانتو بر اندام تُرد دختری چشم مسلمانی می دراند...زن بد شاید همان زهرا خانم عقده زده داستان مهرانگیز کار باشد ...بدی زن می تواند خلاصه شود در حسودی سبکسرانه ولی ویران کننده مادر شوهر _آره به همین سادگی _ و برعکس یک فاحشه می تواند اصلا زن بدی نباشد...
4.در خصوص واژه دیگری که پیشنهاد کرده بودید.."زن خراب".
از آنجا که من غل و زنجیر به پیشینه تاریخی کلمات نیستم خوشبختانه نتوانستم هیچ رابطه منطقی بین یک فاحشه با واژه "زن خراب" پیدا کنم ..تا آنجا که من می دانم خراب بیشتر برای در و پنجره و ماشین و اصولا هر چیزی که از کار افتاده و غیر قابل استفاده باشد بکار میرود، حال آنکه یک زن فاحشه اصولا از کار افتاده نیست.

همانطور که ملاحظه می فرمایید این سه زن کاملا تفکیک پذیرند و شما نمی توانید با کفگیر "ادبیات کلامی " همچنان آشی بسازید باب طبع تفسیرهای آبکی .

در ضمن من آدرس ایمیلم را ازروی صفحه برداشتم چون لزومی به دادن و گرفتن پیام های خصوصی نمی بینم قسمت نظرات را بی هیچ سانسوری گذاشته ام دقیقا به همین خاطر ..آنجا بنویسید جواب را هم به روشنی و علنا دریافت کنید.


ارادتمند همه حوازاده ها...
ملودی

۵ نظر:

ناشناس گفت...

راستی چرا همه چی به اسم مردها تموم می شه الکی ؟وقتی هم نگاه می کنی می بینی هیچی هم نیستن

ناشناس گفت...

حالا نوبت شما زناست که با مردها کج بیافتید ؟

ناشناس گفت...

آقا آرش کج نیافتاده کسی داره یه واقعیتی رو می گه حالا شما می تونید خلافش و ثابت کنید نشون بدید ما هم فیض ببریم

ناشناس گفت...

بابا اصلا شما از اصل قضیه پرتید انگار داره یه حرف دیگه میزنه اون و دریابید

ناشناس گفت...

dar zemn adabiat be maanie sahih neveshtan ast ke in khanome nevisande kamelan sahih minevisad va sarih digar che mikhahiii?